t +31 (0)73 5130637
m info@proplanet.nl

banner_klein - Copy 4

Customer Support Medewerker

Help jij klanten graag verder als ze vastlopen bij hun werk? Kun jij snel schakelen, prioriteiten stellen en achterhalen wat iemand werkelijk vraagt? Dan ben jij de eerstelijns ondersteuner die onze afdeling Customer Support zoekt. 









Locatie          : Europalaan 12 ’s-Hertogenbosch
Contact        : info@proplanet.nl


Wie zijn wij?
ProPlanet is een toonaangevend ICT-bedrijf gespecialiseerd in data oplossingen en 3D technologie en heeft zeer specialistische kennis van zoekprocessen in combinatie met ontwerp- en verkoopprocessen.  ProPlanet ontwikkelt gebruiksvriendelijke software op het gebied van Product Informatie Management (PIM) en Digital Asset Management (DAM) systemen en biedt daarnaast intelligente e-Commerce oplossingen waarin PIM en DAM data worden ontsloten en gepubliceerd. De markt voor PIM en DAM systemen groeit hard en vanwege deze groei zoeken wij uitbreiding van ons team.


Jouw verantwoordelijkheid
Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle support vragen van onze klanten van PIM en DAM software solutions. De vragen deze komen via telefoon, e-mail en webportaal binnen. Onze klanten zijn nationale en internationale fabrikanten, groothandels, installateurs en sanitair specialisten. Je verwerkt de vragen in het systeem, analyseert de vragen en issues en biedt een oplossing. Indien je hierin niet slaagt, zet je het uit bij je 2e lijns collega en weet de vraag hierbij goed te prioriteren. Indien nodig verleen je ook ondersteuning aan je collega’s in het projectmatig uitvoeren van implementaties en software ontwikkeling.


Wat we van je vragen
Je werkt graag in een veelzijdige en dynamische omgeving. Jij haalt energie uit klantcontact, bent service minded, klant- en oplossingsgericht. Om de klant te ondersteunen verdiep je je in onze software oplossingen en kent deze door en door. Je werkt nauwkeuring, bent analytisch sterk en neemt proactief actie.


Daarnaast heb je:




Een afgeronde MBO niveau 4 opleiding



Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Enige werkervaring op een helpdesk afdeling is een pré

Een hoge mate van stressbestendigheid


Wat we doen
De PIM en DAM software solutions van ProPlanet bestaan uit de volgende twee producten: 




Product Information Management (PIM): DataProcessor TJ centraliseert het beheer van over verschillende databases verspreide productinformatie 




Digital Asset Management (DAM): Eezybridge documentbeheer vereenvoudigt het zoeken, wijzigen en delen van digitale assets zoals documenten en foto’s





Wat we je bieden
ProPlanet is zowel in Nederland als internationaal actief binnen technische sectoren. Onze organisatiestructuur is plat en het ambitieniveau hoog. Onze gedeelde waarden zijn: humor, collegialiteit en kennisuitwisseling. Wij lunchen samen en sluiten iedere maand af met een borrel. Uiteraard bieden we uitstekende arbeidsvoorwaarden. Zoek jij een leuke werkplek binnen een jong team? Dan willen we je graag leren kennen.


Mail je CV met een korte motivatie naar info@proplanet.nl en geef ‘Sollicitatie Customer Support Medewerker’ op als onderwerp. 


(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)